Sportska oprema i rekviziti neophodni za treniranje u kućnim uslovima

Stalno planirate odlazak u teretanu ali to nikako da se dogodi?

Kod velikog broja ljudi stalno se javlja to “ali” – nemate dovoljno vremena, sramota vas je odlaska u teratanu, niste stigli da uplatite za ovaj mesec pa ćete ipak za sledeći i brojne druge stvari.

Međutim, postavlja se pitanje da li je to zaista tako, ili samo tražimo izgovor da izbegnemo da se fizički aktiviramo?

Čak i da su vaši izgovori za teretanu istiniti, onda vas ništa ne sprečava da trenirate kod kuće. Ne morate da plaćate članarinu, radite vežbe kako hoćete i koliko hoćete bez bojazni da li vas neko gleda ispod oka.

Treniranje kod kuće podjednako može da da dobre rezultate kao i kada trenirate u teretani ali će vam biti neophodna oprema i rekviziti za treniranje u kućnim uslovima.

Kako bismo podstakli što veći broj vas da se fizički aktivirate, u nastavku teksta sa vama delimo sve što će vam biti neophodno od opreme za trening i sportskih rekvizita.

Sportska oprema – važna stavka za treniranje

Kvalitetna sportska oprema napravljena je od posebnih materijala koji pružaju udobnost tokom treninga ali i slobodu pokreta koja će vam omogućiti da tokom celog treninga budete usredsređeni na ono što radite, bez razmišljana da vas nešto steže i iritira. 

Hajde da vidimo šta je neophodno od sportske opreme za treniranje u kućnim uslovima.

#1 Garderoba – sportske majice i helanke

Vrlo je važno da tokom treninga nosite udobnu, prijatnu odeću koja vas neće stezati i ometati tokom treniga. Upavo zbog toga postoji specijalna garderoba za trening koja je dizajnirana tako da vam daje potpunu slobodu pokreta.

Većina vas sigurno se pita zašto kupovati sportsku odeću kada kod kuće imate par starih majica, šortseva ili helanki.

Odgovor je u sledećem – istina je da su majice napravljene od pamuka najprijatnije za nošenje, međutim to nije slučaj kada je u pitanju trening. Tokom treninga ćete se prirodno oznojiti, a vaša pamučna majica postaće u potpunosti mokra, samim tim i teža. 

Iz tog razloga radije se biraju specijalne majice za trening koje su napravljene od materijala koji upijaju i neutrališu znoj. Isto važi i za helanke koje moraju biti napravljene od upijajućih materijala i dovoljno rastegljive kako bi bili slobodni za izvođenje bilo koje vežbe. 

Ako se pitate gde da pronađete ovakvu garderobu, sve prodavnice sportske opreme u Beogradu, Novom Sadu ili bilo kojem drugom gradu u svojoj ponudi imaju poseban odeljak za sportsku garderobu u kojem ćete vrlo lako pronaći idealnu garderobu za vas koja će biti dovoljno udobna da odradite trening bez zabušavanja!

#2 Patike za trening –  neophodne za trening bez povreda

Patike koje nosite svakodnevno sa čvrstim, debelim đonom nisu dobar izbor za trening. 

Kao i u slučaju odeće, tako i patike za trening moraju biti kvalitetne i udobne kako ne bi rizikovi da vas nekon treninga sačeka bol u stopalima, žuljevi ali i povrede koje se mogu dogoditi ukoliko nosite neodgovarajuću obuću.

Primetićete da u sportskim radnjama postoji veliki izbor sportskih patika, ali jedno je važno – birajte patike sa kvalitetnim savitljivim đonom u kojima čete se osećati komforno tokom treninga.

Sportski rekviziti – kvalitetnom opremom do boljih rezultata

Sportski rekviziti predstavljaju još jednu vrstu neophodne opreme za treniranje u kućnim uslovima. Uz pomoć njih vaše treniranje efektivnije, a rezultati vidljiviji!

Sledi spisak osnovnih sprava i rekvizita za malu kućnu teretanu.

#1 Podloga za vežbanje – za udobnost tokom treninga

Jedan od glavnih rekvizita koji je neophodno da nabavite za treniranje u kućnim uslovima je podloga za treniranje

Podloge za treniranje napravljene su od najrazličitijih materijala, – pvc, vinila, a najšeće od kvalitetnih guma ili pene koja pruža udobnost tokom izvođenja najrazličitijih vežbi. 

Zbog svog materijala, ovakve podloge sprečavaju klizanje po površini što znači da čete uz ovaj rekvizit rizik od povreda svesti na minimum! Mogu se pronaći u različitim debljinama kao i veličinama, a da biste napravili pravi izbor birajte one koje će vam omogućiti izvođenje vežbi u svim položajima.

#2 Bučice – tegići različitih kilaža

Ukoliko želite da postignete bolju definiciju tela i mišića, tegići su neizostavna stavka. Oni se mogu koristiti prilikom izvođenja vežbi za gluteus, za jačanje gornjeg dela tela, odnosno za definiciju bicepsa i tricepsa.

Tegovi se mogu pronaći u raličitim oblicima i dimenzija zavisno od toga za koji deo tela nameravate da ga koristite. 

Naravno, težinu birate spram svojim mogućnosti ali vam preporučujemo da odaberete tegove različitih težina s obzirom na to da ćete vremenom ojačati te ćete i biti spremniji da postepeno pojačavate težine i intenzitet treninga.

Još važnije je da ne forsirate telo težinama koje niste sposobni da izdržite zarad bržih i boljih rezultate. Ukoliko budete trenirali posepeno, izbeći ćete najčešće greške koje se prave prilikom treniranja, a time i povrede.

#3 Elastične trake – za vežbanje celog tela

Elastične trake za trening vrlo su popularne u fitness svetu i one se često koriste kao način zagrejavanja određenih mišića pre nego što se upotrebe profesionalne sprave.

Ove trake za trening mogu se naći po pristupačnim cenama i zaista predstavljaju isplativu investiciju budući da se one mogu koristiti za izvođenje najrazličitijih vežbi – za ruke, ramena, leđa, noge i gluteus.

Ovo je bio spisak samo neophodnih stvari za treniranje u kućnim uslovima uz koje ćete moći da obavite najrazličitije vežbe i postignete podjednako dobre rezulatate kao i u teretani! Na vama ostaje da nabavite sportsku opremu i rekvizite koji vam nedostaju i da konačno preduzmete korake da se fizički aktivirate!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Pratite nas