Kako brzo i efikasno obaviti selidbu?

Migracije i selidbe stanovništa danas su učestalije nego ikada ranije, a ljudi pronalaze nove sredine za život tragajući za boljim radnim uslovima, lepšem okruženju i zdravijoj sredini. 

Iako se najveći broj ljudi seli iz manjih sredina u velike gradove zbog studija i većeg izbora posla, nije retkost kretanja u suprotnom pravcu. Mnogi su tokom pandemije odlučili da njihova lokacija za život budu manje sredine gde dominiraju kuće sa dvorištima.

Ukoliko pripadate jednoj od ovih grupa, pretpostavljamo da vam je potrebna selidba i transport nameštaja, kao i da niste u potpunosti kako samostalno obaviti ovu aktivnost.

U nastavku teksta pročitajte nešto više o tome koje su prednosti angažovanja profesionalne agencije za selidbe.

Da li posedujete potrebna transportna vozila?

U zavisnosti od toga koliko stvari želite da prevezete sa jedne tačke na drugu, biće vam potrebno i prevozno sredstvo odgovarajućeg kapaciteta.

Bilo da je u pitanju efikasna selidba u Beogradu ili planirate preseljenje iz Beograda u manje sredine, angažovanje profesionalne agencije omogućiće vam da budete poptuno bezbrižni po pitanju izbora vozila, s obzirom da možete odabrati između kamiona za veće selidbe i kombija za manje.

U slučaju da u svom voznom parku nemate pomenuta vozila, biće neophodno angažovanje prijatelja ili unajmljivanje kamiona. Kada se nakupi toliko manjih troškova, ostaje upitno da li će to biti isplativije kada se svedu svi računi oko selidbe.

Vozila za transport nameštaja u voznom parku profesionalne agencije moraju biti potpuno tehnički ispravna i garantovati za bezbednost stvari. 

Selidbe zahtevaju prevoz osetljive i lomljive robe

Transport nameštaja prilikom selidbe u pojedinim situacijama podrazumeva prevoz osetljive opreme i lomljivog nameštaja, pri čemu je potrebno biti naročito oprezan.

Iskusan tim ljudi profesionalne agencije za selidbu, koji ćete unajmiti sigurno će sa mnogo više pažnje i uz pomoć poznavanja tehnike sa više uspeha i brzine obaviti posao. Tako ćete sebe i svoju porodicu poštedeti dodatnih muka oko organizacije.

Ovo je naročito važno ukoliko želite da obavite selidbu kancelarije i poslovnog prostora, s obzirom da u ovu opremu spadaju računari i drugi uređaji visoke tehnologije. Osim transporta, naročito je važno osigurati sve predmete zaštitnim folijama i tako ih obezbediti od daljih oštećenja.

Transport kancelarijskog nameštaja u samostalnoj režiji drastično će biti otežan ukoliko oko sebe ne budete imali pouzdan tim ljudi.

Zapakujte stvari i obezbedite ih pred selidbu

Pre početka selidbe potrebno je obaviti pripremu stvari i pakovanje za šta će vam biti potrebne čvrste i pouzdane kutije. Iako pakovanje na prvi pogled izgleda kao bezazlena aktivnost, može imati presudan uticaj na bezbednost nameštaja.

Nabavite kutije različitog kapaciteta i pametno ih popunite stvarima tako da budu dovoljno ispunjene, a sa druge strane praktične za transport. Pored kutija, biće vam neophodne streč folije, pucketave folije i lepljive trake

Ukoliko sami nemate iskustva u pakovanju nameštaja ili vam treba neko ko će to obaviti brzo i pouzdano, angažujte profesionalnu agenciju za selidbe.  

Kako pripremiti nameštaj i osigurati ga pre selidbe?

U slučaju da se datum kada ste planirali selidbu ne poklapa sa datumom kada morate napustiti trenutnu lokaciju, javlja se veliki problem, koji može da reši samo firma sa veoma širokim dijapazonom usluga.

Organizacija selidbe u samostalnoj režiji verovatno neće moći svojim kapacitetom da isprati usluge skladištenja nameštaja i opreme dok ne dođe dan za selidbu.

Ukoliko se odlučite za agenciju koja nudi mogućnost skladištenja nameštaja, opreme ili kancelarijskog materijala, nećete imati ovih briga. Sve će biti spakovano na bezbednom tokom dogovorenog vremena i pod konstantnim video nadzorom.

Tip lokacije na koji se selite igra veliku ulogu

Sama selidba može biti značajno otežana ukoliko niste pripremljeni za teren i okolinu lokacije na koju se selite. Bez obzira da li se radi o gradu ili ruralnijim područjima, svaki teren sa sobom nosi određene otežanosti, poput problema sa parkingom, pristupa mestu isporuke, nepostojanja lifta i tome slično.

Sa profesionalnim timom za selidbe, ovih i sličnih problema neće biti, s obzirom da su pripremljeni za svaku moguću stiuaciju. Ne samo da ćete sebe poštedeti dodatnih muka, već ćete vaše fizičko zdravlje sačuvati od potencijalnih povreda. 

Da li je angažovanje agencije za selidbe isplativa opcija?

Verovatno ni sami niste bili svesni kolike su cene po pitanju najamljivanja radnika za ispomoć tokom selidbe, kao i izajmljivanje kamiona, kupovina pomoćne opreme i svi ostali propratni troškovi.

Pre nego što odlučite da li ćete selidbu obavljati samostalno ili uz pomoć profesionalne agencije, najbolje je da sve stavite na papir i pokušate da sumirate troškove. 

Konačna cena koju ćete morati da izdvojite zavisi od toga koliko stvari imate pripremljeno, odnosno koliko ćete sa druge strane napraviti dodatnih ulaganja. 

Ukoliko vam je potrebno prevozno sredstvo za transport nameštaja, kutije za pakovanje, prostor za odlaganje na određeni period i profesionalni radnici, pretpostavljamo da će angažovanje profesionalne agencije biti isplativija opcija.

Platićete nešto veću početnu cenu, ali ćete imati kompletnu uslugu i moći da se posvetite drugim stvarima.

Odluka o tome kako ćete obaviti selidbu na kraju pada na vas, a mi se nadamo da smo vam makar malo približili prednosti bitne stavke o kojima morate misliti tokom organizacije. Srećno!

 

Preuzmite besplatno mobilnu aplikaciju InfoLo

Kamera prelaz Šepak

Kamera na granici ŠEPAK live

    KLIKOM OVDE POGLEDAJTE KAMERU UŽIVO NA PRELAZU ŠEPAK    

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Pratite nas